torsdag 4. februar 2016

14 år sammen...

...and still counting!

Kliss klass advarsel ;)

Idag er det hele 14 år siden jeg ble sammen med min kjære. 
Hvor har tiden blitt av?


Vi var veldig unge når vi møttes, jeg var nettopp blitt 17 og han 19, så vi har virkelig vært gjennom mye gjennom årene. Men jeg er heldig som kan si at vi har det bedre nå enn noen gang :)

Huskjøp, hussalg, uendelige oppussings prosjekter, hyttekjøp, forsikringssaker...
Bare litt av det som kan ødelegge et forhold, men som bare har gjort oss sterkere som par. 

All ære til han som har holdt sammen med meg gjennom alt det jeg og mitt rotete hodet har gått gjennom. Hehe! 
Jeg måtte bli 29 år før jeg fant meg selv, og det har nok ikke vært bare bare for han å holde ved min side gjennom mange personligheter, mye forskjellige utseender (!) og en mørk depresjon.
Men jeg kom meg gjennom det, fant meg selv, og han er her fortsatt...
Noe som jeg er sååå takknemlig for! 


Nå har vi vært lykkelig gift i litt over 4 år,
vi har to nydelige barn sammen, og har en liten etterpå skatt på vei.
Tenk, om 2 måneder er vi trebarnsforeldre.
Jeg føler meg som verdens heldigste. 
*sukk*


Verdens beste pappa, som elsker frilufts livet. 
Når vi er ute i naturen som familie, da er vi virkelig i vårt ess.



Tusen takk for at du er den du er og at du alltid er der for meg.

Elsker deg over alt, og jeg gleder meg til fremtiden sammen med deg...








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar